Centrum Obsługi Pasażerów Miejskiego Zakładu Komunikacji w Koninie już oficjalnie otwarte. Można tam kupić bilety komunikacji miejskiej, zapłacić opłatę dodatkową, odebrać pozostawioną w autobusie rzecz. Ale to nie wszystko. Przy ulicy Dworcowej 6 można załatwić wszystkie sprawy związane z komunikacją miejską.

Centrum jest dostosowane do osób z niepełnosprawnościami. Lokal znajduje się na parterze i posiada wygodny podjazd. Centrum Obsługi Pasażerów będzie czynne od poniedziałku do piątku w godz. 6:00-20:00 oraz w soboty w godz. 7:00-15:00.

W Centrum Obsługi Pasażerów można:
- kupić każdy rodzaj biletu komunikacji miejskiej
- uzyskać i przedłużyć ważność uprawnienia do bezpłatnych przejazdów
- uiścić opłatę dodatkową za brak ważnego biletu na przejazd lub opłatę manipulacyjną
- okazać dokument uprawniający do bezpłatnych lub ulgowych przejazdów, by otrzymać zwrot opłaty dodatkowej
- złożyć reklamację, odwołanie, skargę lub wniosek
- uzyskać informację o aktualnej taryfie biletowej i sieci komunikacyjnej
- odebrać rzecz zostawioną w autobusie.

Równocześnie kioski biletowe przy ul. Kolejowej obok przystanku "Dworzec PKP" i przy ul. Wyszyńskiego obok przystanku "ZSGE" zostały zlikwidowane.