Niezależnie od tego, czy potrzebujesz ich do pracy, rozmów z bliskimi w samochodzie, czy słuchania muzyki – słuchawki do telefonu wysokiej jakości zapewnią Ci komfort słuchania. Dlatego też warto wybrać takie, które posiadają odpowiednie parametry oraz… budowę, dopasowaną idealnie do Twoich potrzeb i zapatrywań. Abyś mógł wybrać te najlepsze dla siebie, odpowiedzmy na najważniejsze pytania i rozwiejmy kilka wątpliwości!

Słuchawki do telefonu – przewodowe czy bezprzewodowe?

Podstawowe pytanie, jakie zadają sobie osoby, poszukujące słuchawek, dotyczy właśnie tej kwestii. Słuchawki profesjonalne są najczęściej przewodowe i korzysta z nich większość firm. Powód tego jest bardzo prosty – są one często dużo tańsze od rozwiązań bluetooth, co w przypadku zakupu wielu modeli dla kilkudziesięciu pracowników, pozwala znacząco zoptymalizować koszty przedsiębiorstwa. Słuchawki bezprzewodowe call center stosowane są rzadziej, jednak mają podstawową zaletę – dają pełną mobilność i umożliwiają przemieszczanie się pracownika po biurze.

Wiele mówi się o tym, że przewodowe słuchawki do telefonu, jak np. https://www.axtelheadsets.com/pl/sluchawki-z-mikrofonem/profesjonalne-sluchawki-call-center dają lepszej jakości dźwięk niż bezprzewodowe. Jest to prawda, jednak w przypadku stosowania słuchawek wyłącznie do rozmów, nie będzie to mocno (albo wcale wyczuwalne). Warto jednak zaznaczyć, że słuchawek przewodowych nie trzeba ładować, co może okazać się decydujące. Które wybrać? Wszystko zależy od Twojego budżetu i potrzeb.

Douszne czy nauszne?

To pytanie również jest zadawane bardzo często, a głosy wsparcia dla tych rozwiązań dzielą się zwykle 50/50. Profesjonalne słuchawki douszne pozwolą Ci zachować pełną mobilność i będą łatwe w transportowaniu, dlatego jeżeli często podróżujesz i chcesz przenosić swoje słuchawki w kieszeni – model douszny (albo dokanałowy, który jest stabilniejszy) będzie idealny. Polecany jest on również dla biegaczy.

najlepsze słuchawki do telefonu

Słuchawki do telefonu nauszne to rozwiązanie dla osób, słuchających muzyki w domu, jeżdżących na rowerze albo… pracujących. Idealnie sprawdzają się jako słuchawki do telemarketingu albo słuchawki do Skype for business, zapewniając komfort nawet podczas wielu godzin rozmów z klientami czy też partnerami biznesowymi. Nauszne słuchawki do call center okażą się optymalnym rozwiązaniem. Polecane są także dla miłośników muzyki oraz gier.

Jednouszne czy dwuuszne?

Tutaj sprawa wydaje się jasna – jednouszne słuchawki call center to rozwiązanie wyposażone zwykle w mikrofon, które sprawdzi się wyłącznie u pracowników, chcących z jednej strony prowadzić rozmowy z klientami, a z drugiej zachować kontakt z innymi pracownikami w biurze. Zapewniają komfort podczas pełnienia swoich obowiązków, ale nie sprawdzają się do codziennego użytku – np. słuchania muzyki.

Słuchawki profesjonalne – z mikrofonem czy bez?

Oczywiście słuchawki do telefonu z mikrofonem wybieramy wtedy, gdy chcemy zachować obustronną komunikację z innymi – np. w czasie jazdy samochodem, podczas korzystanie ze Skype’a albo w trakcie grania. Są one również niezbędne wśród pracowników call center, którzy kontaktują się z klientami lub partnerami biznesowymi i zależy im na najwyższej jakości komunikacji. Słuchawki pozbawione mikrofonu są wykorzystywane przede wszystkim do słuchania muzyki – jeżeli więc jesteś melomanem, mikrofon nie będzie Ci potrzebny.

Słuchawki do telemarketingu – z redukcją szumów czy bez?

Jeżeli chcesz wybrać wysokiej jakości słuchawki do telefonu stacjonarnego czy komórkowego, które zapewnią Ci maksymalny komfort pracy pamiętaj o tym, by zawsze wybierać rozwiązania wyposażone w technologię redukcji szumów. Dzięki niej zyskasz pełen komfort i koncentrację w trakcie rozmowy, ponieważ nie będą docierać do Ciebie hałasy z zewnątrz. Skupisz się więc na kliencie i jego potrzebach.