Najpopularniejsze wiadomości i informacje dla miasta Konin

Telefonia internetowa przeznaczona jest dla każdego użytkownika. Korzystają z niej ludzie młodsi i starsi, osoby prywatne, ale tez firmy i instytucje. Centrala VoIP jest jednak idealnym rozwiązaniem dla firm – każdej wielkości. Co daje centrala VoIP? Jakie korzyści zapewnia? Czy dostawcy tego typu rozwiązań oferują wiele usług? Okazuje się, że wachlarz oferowanych usług jest bardzo bogaty – każdy przedsiębiorca, bez względu na wielkość swojej firmy i ilość zatrudnianych pracowników, a także ilość stanowisk pracy wyposażonych w telefony.

Centrala VoIP http://www.spikon.pl/centrala-voip/ to gwarancja oszczędności dla firmy, a także zapewnienie jej znacznie lepszej organizacji. Dobre firmy oferujące telefonię VoIP zapewniają:

  • Elastyczność finansową,
  • Szybki start,
  • Bezpłatną pomoc i wsparcie w razie jakichkolwiek problemów,
  • Dostęp online do wszystkich usług,
  • Wysoką jakość dźwięku.

Zaletami VoIP są:

  • Możliwość integracji wszystkich oddziałów w firmie, a także pracowników wykonujących swoje zadania zdalnie.
  • Możliwość wykonywania darmowych połączeń w ramach numerów przypisanych.
  • Możliwość wykonywania bezpiecznych połączeń z pracownikami czy innymi oddziałami przez tunel VPN.
  • Możliwość korzystania z tych samych urządzeń co do tej pory.
  • Możliwość personalizacji usług – wszystko odbywa się w prostym panelu.
  • Możliwość obsługiwania centrali bez posiadania specjalistycznej wiedzy – panel do obsługi jest prosty i intuicyjny. A w razie jakichkolwiek problemów, większość operatorów zapewnia darmowa pomoc.

Centrala VoIP – Usługi dla firm

Usługi ważne dla firm

Telefonia internetowa oferuje szereg przydatnych usług. Do najważniejszych można zaliczyć:

Publiczny numer telefonu – klient może zdecydować się na jeden lub wiele numerów telefonów. Numer wirtualny działa dokładnie tak samo jak numer klasyczny. Różnicą jest tylko miejsce kierowania rozwój na konto w sieci lub dowolny numer telefonu. Numer taki pozwala na wykonywanie połączeń ze wszystkich sieci, z każdego miejsca na ziemi, od wszystkich operatorów.

Nagrywanie połączeń – rozmowy mogą być nagrywane i przechowywane przez określony czas. w panelu z łatwością można odnaleźć konkretne nagranie. Istnieje także możliwość odsłuchania go, pobrania lub skasowania.

Przekierowania – centrala VoIP umożliwia przekierowywanie stałe, lub wtedy, gdy numer jest zajęty lub niedostępny. To bardzo wygodne rozwiązanie!

Numery wewnętrzne – do każdego stanowiska może zostać przypisany numer wewnętrzny, co bardzo poprawia komunikację i przyspiesza procesy firmy.

Poczta głosowa – zbiera i przechowywyane wiadomości głosowe, w przypadku, kiedy nikt w firmie nie może odebrać telefonu, albo w wyniku jego zajętości.

Kolejkowanie połączeń – pomocne w sytuacji, kiedy dużo osób dzwoni do firmy, a jej właściciel nie chce tracić kontaktu z żadnych z klientów. Kolejkowanie oznacza, ze w razie zajętości numeru, dzwoniący może usłyszeć informacje o tym, który obecnie jest w kolejce i po jakim czasie nastąpi połączenie z konsultantem. W trakcie oczekiwania dzwoniący może słyszeć muzykę.

Dialer telefoniczny – umożliwia automatyczne zestawienie konsultantom połączeń, które wychodzą. Dzięki niemy praca konsultanta jest bardziej efektywna i skraca się czas obsługi kampanii. Jednocześnie zwiększa się oczywiście zysk.

Telekonferencje – usługa przydatna w firmach, które mają oddziały, ich pracownicy wykonują zadania zdalnie lub często prowadza konferencje z kontrahentami i klientami. Wybierając tę usługę można ja skonfigurować pod własne potrzeby, określając dokładnie typy konferencji, zabezpieczenia, odczytywanie ilości uczestników konferencji, czy zaproszenia uczestników konferencji.

Usług oferowanych przez dostawców telefonii internetowej jest wiele. Każda firma korzystająca z VoIP może idealnie dopasować usługi do swoich potrzeb.

Jeżeli właściciel firmy chce obniżyć koszty związane z wykonywaniem połączeń, jeżeli chce, aby praca była wykonywana znacznie sprawniej, jeżeli chce, aby kontakt z klientem był ułatwiony, powinien zdecydować się na Centralę VoIP. Telefonia internetowa daje szereg korzyści! Czy warto marnować taki potencjał?