UM Konin: 24 czerwca: dyżur Rzecznika Klienta Energi Obrotu i Miejskiego Rzecznika Konsumentów

2 min czytania

Zespół Rzecznika Klienta Energi Obrotu i Miejski Rzecznik Konsumentów w Koninie zapraszają mieszkańców na wspólny dyżur

W ramach programu współpracy Energi Obrotu (EOB) z Miejskimi i Powiatowymi Rzecznikami Konsumentów, przedstawiciele rzecznika klienta spółki odwiedzą biuro rzecznika konsumentów w Urzędzie Miejskim w Koninie (ul. Wojska Polskiego 2).

Dyżur pracowników Energi i Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Koninie odbędzie się w czwartek, 24 czerwca 2021 roku, w godz. 10-15 w sali nr 107. Z uwagi na trwającą pandemię chętni do spotkania z przedstawicielami spółki proszeni są o wcześniejsze umówienie spotkania z Miejskim Rzecznikiem Konsumentów (nr tel. 63 240 11 87, 240 13 52, e-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

). Współpracownicy Rzecznika Klienta EOB będą wyposażeni w środki bezpieczeństwa sanitarnego maseczki, rękawice, środki dezynfekujące oraz przesłonę z pleksiglasu.

Pracownicy zespołu Rzecznika Klienta EOB w trakcie rozmów z mieszkańcami Konina wyjaśnią wątpliwości związane ze sprzedażą energii elektrycznej na miejscu, a jeśli będzie taka potrzeba, przyjmą zgłoszenia do dokładniejszej analizy (np. gdy konieczny będzie kontakt z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego). Rzecznik Klienta EOB to instancja, do której klienci mogą zwrócić się, jeśli w wyniku standardowego procesu reklamacji nie otrzymali wystarczająco satysfakcjonującej dla siebie odpowiedzi. W tracie dyżurów, pracownicy Energi chętnie wysłuchają również rekomendacji klientów, które mogłyby usprawnić codzienną współpracę ze spółką.

Urząd Miejski w Koninie,

konin.pl/index.php/jeden-news-1432/dyzur-24-czerwca-rzecznika-klienta-energi-obrotu-i-miejskiego-rzecznika-konsumentow.html

Autor: krystian