UM Konin: Obowiązek złożenia deklaracji do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków
1 lipca rozpoczął się proces składania deklaracji do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków (CEEB), który ma na celu zebranie wszystkich danych dotyczących źródeł ciepła i spalania paliw w budynkach mieszkalnych i niemieszkalnych. Celem stworzenia centralnej bazy jest poprawa jakości powietrza - likwidacja głównej przyczyny zanieczyszczeń - emisji substancji powodujących smog.
Każdy obywatel lub zarządca budynku będzie zobowiązany złożyć deklarację do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków.
W przypadku budynków, które już istnieją właściciel lub zarządca ma na to 12 miesięcy, dla nowo powstałych budynków termin wynosi 14 dni.
W JAKI SPOSÓB MOŻNA ZŁOŻYĆ DEKLARACJE DO CEEB?
W formie elektronicznej, czyli przez Internet jest to najszybszy oraz najwygodniejszy sposób. Żeby to zrobić trzeba posiadać profil zaufany albo podpis elektroniczny.
W formie papierowej - wypełniony dokument można będzie wysłać listem albo złożyć osobiście w Urzędzie Miejskim w Koninie w Wydziale Ochrony Środowiska.
Urząd Miejski w Koninie,
konin.pl/index.php/jeden-news-1432/obowiazek-zlozenia-deklaracji-do-centralnej-ewidencji-emisyjnosci-budynkow.html
Autor: krystian