Spraw, aby Google rozpoznało twoją markę i produkty

Jeśli masz firmę, chcesz, aby Google rozpoznawało logo Twojej marki. W ten sposób, gdy użytkownicy będą szukać Twoich produktów, zobaczą w wynikach obraz Twojej marki. Z każdym kolejnym elementem pozycjonowanie Twojej firmy w rankingu również jest coraz wyższe. Możesz dodać obrazy do swojej strony Google Moja Firma, aby Twoje logo było widoczne w Zdjęciach Google. Obrazy można dodawać do strony Moja firma Google na kilka sposobów. Możesz dodać obrazy z witryny internetowej, konta na Instagramie lub strony biznesowej na Facebooku. Możesz też dodać obrazy z desktopowej wersji Zdjęć Google. Obrazy można dodawać do strony Google Moja Firma, przesyłając je z komputera.

Twórz wysokiej jakości słowa kluczowe z długim ogonem dla swoich obrazów

Jeśli próbujesz zwiększyć liczbę obrazów, dla których Twoja witryna pozycjonuje się w Google Images, najlepiej jest używać słów kluczowych z długim ogonem. Są to słowa kluczowe składające się z trzech lub czterech wyrazów. Aby dowiedzieć się, jakich słów kluczowych powinieneś użyć, możesz przeprowadzić badanie słów kluczowych dla Zdjęć Google.

  • Szukając słów kluczowych dla serwisu Google Images, powinieneś szukać słów kluczowych o wysokiej konkurencyjności. Jest to spowodowane tym, że dla takich słów kluczowych znacznie łatwiej jest uzyskać wyższą pozycję w rankingu.

  • Głównym powodem, dla którego warto szukać słów kluczowych o wysokiej konkurencyjności, jest to, że można uzyskać wyższą pozycję w większej liczbie wyszukiwań przy mniejszej ilości treści.

  • Nie musisz tworzyć tak wielu obrazów, jeśli szukasz słów kluczowych o wysokiej konkurencji. Obrazy Google to przede wszystkim obrazy.

Konkurujesz z milionami zdjęć w internecie, więc musisz szukać słów kluczowych z dużą liczbą obrazów. Jest to spowodowane tym, że łatwiej jest uzyskać pozycję dla tych słów kluczowych i można uzyskać duży ruch z tych wyszukiwań. Możesz uzyskać dużo większy ruch w Google Images, wybierając słowa kluczowe z długim ogonem.

Trudna konkurencja z mediami społecznościowymi

Zdjęcia Google są drugim wynikiem dla prawie każdego wyszukiwania opartego na obrazach. Stanowi to problem dla marek, które chcą się pokazywać w wyszukiwaniach obrazkowych ze świetną grafiką. Nie jest łatwo konkurować z treściami generowanymi przez użytkowników z Instagrama i innych platform społecznościowych, które mają nieuczciwą przewagę. Na szczęście istnieje kilka sztuczek, których możesz użyć, aby zwiększyć popularność swoich zdjęć w Zdjęciach Google. Te sztuczki pomogą Ci poprawić pozycję Twoich zdjęć w Google Images i zapewnić Twojej marce uznanie, na jakie zasługuje. Jeśli chcesz, aby Twoje zdjęcia były wyżej notowane w Google Images, musisz tworzyć unikalne obrazy o wysokiej jakości. Następnie musisz je zoptymalizować, dodając tekst alt i używając słów kluczowych o długim ogonie. Możesz także sprawić, że Google będzie rozpoznawać Twoją markę i produkty, dodając zdjęcia do strony Google Moja Firma.