Spraw, aby Google rozpoznało twoją markę i produkty

Jeśli masz firmę, chcesz, aby Google rozpoznawało logo Twojej marki. W ten sposób, gdy użytkownicy będą szukać Twoich produktów, zobaczą w wynikach obraz Twojej marki. Z każdym kolejnym elementem pozycjonowanie Twojej firmy w rankingu również jest coraz wyższe. Możesz dodać obrazy do swojej strony Google Moja Firma, aby Twoje logo było widoczne w Zdjęciach Google. Obrazy można dodawać do strony Moja firma Google na kilka sposobów. Możesz dodać obrazy z witryny internetowej, konta na Instagramie lub strony biznesowej na Facebooku. Możesz też dodać obrazy z desktopowej wersji Zdjęć Google. Obrazy można dodawać do strony Google Moja Firma, przesyłając je z komputera.
Twórz wysokiej jakości słowa kluczowe z długim ogonem dla swoich obrazów
Jeśli próbujesz zwiększyć liczbę obrazów, dla których Twoja witryna pozycjonuje się w Google Images, najlepiej jest używać słów kluczowych z długim ogonem. Są to słowa kluczowe składające się z trzech lub czterech wyrazów. Aby dowiedzieć się, jakich słów kluczowych powinieneś użyć, możesz przeprowadzić badanie słów kluczowych dla Zdjęć Google.
Szukając słów kluczowych dla serwisu Google Images, powinieneś szukać słów kluczowych o wysokiej konkurencyjności. Jest to spowodowane tym, że dla takich słów kluczowych znacznie łatwiej jest uzyskać wyższą pozycję w rankingu.
Głównym powodem, dla którego warto szukać słów kluczowych o wysokiej konkurencyjności, jest to, że można uzyskać wyższą pozycję w większej liczbie wyszukiwań przy mniejszej ilości treści.
Nie musisz tworzyć tak wielu obrazów, jeśli szukasz słów kluczowych o wysokiej konkurencji. Obrazy Google to przede wszystkim obrazy.
Konkurujesz z milionami zdjęć w internecie, więc musisz szukać słów kluczowych z dużą liczbą obrazów. Jest to spowodowane tym, że łatwiej jest uzyskać pozycję dla tych słów kluczowych i można uzyskać duży ruch z tych wyszukiwań. Możesz uzyskać dużo większy ruch w Google Images, wybierając słowa kluczowe z długim ogonem.
Trudna konkurencja z mediami społecznościowymi
Zdjęcia Google są drugim wynikiem dla prawie każdego wyszukiwania opartego na obrazach. Stanowi to problem dla marek, które chcą się pokazywać w wyszukiwaniach obrazkowych ze świetną grafiką. Nie jest łatwo konkurować z treściami generowanymi przez użytkowników z Instagrama i innych platform społecznościowych, które mają nieuczciwą przewagę. Na szczęście istnieje kilka sztuczek, których możesz użyć, aby zwiększyć popularność swoich zdjęć w Zdjęciach Google. Te sztuczki pomogą Ci poprawić pozycję Twoich zdjęć w Google Images i zapewnić Twojej marce uznanie, na jakie zasługuje. Jeśli chcesz, aby Twoje zdjęcia były wyżej notowane w Google Images, musisz tworzyć unikalne obrazy o wysokiej jakości. Następnie musisz je zoptymalizować, dodając tekst alt i używając słów kluczowych o długim ogonie. Możesz także sprawić, że Google będzie rozpoznawać Twoją markę i produkty, dodając zdjęcia do strony Google Moja Firma.
Autor: Materiał partnera